Authors: Raad van Beheer

De Raad van Beheer Fokkerstour wordt mede mogelijk gemaakt door Eukanuba en Proteq Dier & Zorg.

-------------------------------------------------

UPDATE vrijdag 6 april 2012:

Alle sessies in Breda en Zwolle zijn vol. 

U kunt alleen nog inschrijven voor de sessies in Woudenberg. 

Geen plaats, toch interesse? Meld u aan voor de wachtlijst!

---------------------------------------------------

Wachtlijst
Bij interesse voor een van de sessies van de Fokkerstour kunt u zich aanmelden voor de wachtlijst. Op basis van het aantal inschrijvingen op deze wachtlijst kijken wij naar mogelijkheden om eventueel extra sessies te organiseren of voor andere opties.

Geeft u daarbij aan naar welke sessie uw voorkeur uitgaat en met hoeveel personen.

De aanmelding voor de wachtlijst treft u aan onder de inschrijfmodule of klik hier.

-----------------------------------

Vanaf 2012 vindt het Raad van Beheer Fokkerscongres in een andere opzet plaats. Mede door de evaluaties van de deelnemers is er besloten om af te wijken van het standaard concept.

Nieuw: Raad van Beheer Fokkerstour 2012
Het is niet meer op 1 dag op 1 locatie maar op meerdere avonden op meerdere locaties. Het overvolle voorjaar met een drukke kynologische agenda is ingewisseld voor avondsessies in de maanden juni en juli. De sessies zijn van langere duur zodat de sprekers de ruimte hebben om uitgebreider en zonodig dieper op de materie in te gaan.
Door de kleinere groepen is er meer interactie mogelijk.

In totaal zijn er drie verschillende themasessies. Deze worden elk gegeven op drie avonden, elk op een andere locatie door het land.

Er geldt een maximum van 50 deelnemers per sessie per locatie.

Programma Fokkerstour 2012
Voor een overzicht van de het programma, de sprekers, de locaties en de inschrijving kunt u terecht op de pagina 'Fokkerstour' onder de knop 'Fokkerij' of klik hier.

De inschrijving start op maandag 2 april 2012.

Wij verwelkomen u graag op de Raad van Beheer Fokkerstour 2012.

Meer informatie